Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Галайчук М.В. та Горопаха Н.М. (2017) ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 30-32.

[img]
Перегляд
Текст
Галайчук М.В., Горопаха Н.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Галайчук М.В. Проблемні ситуації як метод формування природничо-екологічної компетентності старших дошкільників / М.В.Галайчук, Н.М.Горопаха // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали X Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. – Рівне, 2017. – С. 30-32.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 06 Січ 2021 07:39
Останні зміни: 06 Січ 2021 07:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2425

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу