Шадюк (Падалка) О.І. (2016) ВЗАЄМИНИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РІЗНИМИ ОСВІТНІМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ПРОЦЕСІ СПІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 107-110.
|
Текст
Падалка О.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі дошкільної освіти. У ній теоретично обґрунтовано психолого-педагогічні засади формування взаємин дітей дошкільного віку з різними освітніми можливостями впроцесі спільного навчання. Виокремлено та проаналізовано особливості взаємин дітей дошкільного віку, обґрунтовано необхідність їх формування у дітей з різними освітніми можливостями в процесі спільного навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Падалка О.І. Взаємини дітей дошкільного віку з різними освітніми можливостями у процесі спільного навчання / О.І.Падалка // Оновлення змісту, форм нта методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 1.- С. 107-110. |
Ключові слова: | діти дошкільного віку, взаємини, діти з різними освітніми можливостями, інтеграція |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Січ 2021 08:09 |
Останні зміни: | 09 Жов 2024 07:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2452 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |