Колупаєва Т.Є. (2017) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В УКРАЇНІ ТА ПОЛЬЩІ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 361-366.
|
Текст
Колупаєва Т.Є..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті охарактеризовані особливості управління професійною підготовкою соціальних педагогів в Україні та Польщі, які актуалізуються у ракурсі підготовки нового педагога європейського виміру. Показано, що підвищення якості професійної підготовки майбутнього соціального педагога є нагальною потребою сучасної психолого-педагогічної науки і практики, а також одним з пріоритетних напрямів модернізації і фундаменталізації вищої педагогічної освіти в Україні на сучасних теоретико-методологічних засадах. У статті наголошується, що професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів має відповідати новим запитам суспільства, тенденції розширення поля професійної соціально-педагогічної діяльності й кола клієнтів, ускладненню зв’язків між суб’єктами соціальної роботи, враховування досягнень науково-технічного прогресу, технологічних нововведень тощо. Проаналізовано сучасні дослідження як українських учених, так і зарубіжних, щодо професійної підготовки соціальних педагогів. Розглянуто моделі підготовки соціальних педагогів, роль соціальних педагогів у сучасному суспільстві, а також показано польський досвід підготовки асистентів родини, як соціальних педагогів. В роботі зроблені висновки, які засвідчують, що перед соціальною і соціально-педагогічною освітою в Україні стоїть складне завдання – збалансувати не просту ситуацію сьогодення, поставивши в центрі уваги людину, чия безпека, життєвий рівень, права і благополуччя потребують поліпшення. Для вирішення цього завдання необхідно досвід, знання, які нагромаджені в нашій країні та за кордоном за останні десятиріччя, примножувати, зберігати, аналізувати та мудро використовувати і розвивати у контексті міжнародного співробітництва, в тому числі і польського.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Колупаєва Т.Є. Професійна підготовка соціальних педагогів в Україні та Польщі / Т.Є.Колупаєва // Професійний розвиток педагога : матеріали міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкової школи: європейський вимір". - Рівне, 2017. - С. 361-366. |
Ключові слова: | Соціальний педагог, модель системи підготовки соціальних педагогів, асистент родини, асистентура родини, закордонний досвід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Січ 2021 19:36 |
Останні зміни: | 11 Січ 2021 19:36 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2477 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |