Шевців З.М. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 152-155.
|
Текст
Шевців З.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовано теоретичні засади визначення інклюзивної педагогіки, визначено її категорії та завдання. Розкрито умови, які забезпечують інклюзивну діяльність вчителя початкових класів, визначено функції та напрями соціально-педагогічної діяльності, дано характеристику дітей з особливими освітніми потребами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З.М. Теоретичні основи інклюзивної педагогіки / З.М.Шевців // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 1. - С. 152-155. |
Ключові слова: | інклюзивна педагогіка, соціально-педагогічна діяльність, діти з особливими освітніми потребами |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Січ 2021 07:45 |
Останні зміни: | 12 Січ 2021 07:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2490 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |