Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Шевців З.М. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 152-155.

[img]
Перегляд
Текст
Шевців З.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті обґрунтовано теоретичні засади визначення інклюзивної педагогіки, визначено її категорії та завдання. Розкрито умови, які забезпечують інклюзивну діяльність вчителя початкових класів, визначено функції та напрями соціально-педагогічної діяльності, дано характеристику дітей з особливими освітніми потребами.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шевців З.М. Теоретичні основи інклюзивної педагогіки / З.М.Шевців // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 1. - С. 152-155.
Ключові слова: інклюзивна педагогіка, соціально-педагогічна діяльність, діти з особливими освітніми потребами
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 12 Січ 2021 07:45
Останні зміни: 12 Січ 2021 07:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2490

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу