Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДО ПИТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ЗАСАДАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Третяк О.М. (2015) ДО ПИТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ЗАСАДАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 84-86.

[img]
Перегляд
Текст
Третяк О.М..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Третяк О.М. До пистання системного підходу у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів на засадах кредитно-модульної системи навчання / О.М.Третяк // Професійний розвиток педагога : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкових класів: досвід та перспективи", присвяченої 75-річчю Рівнен. держ. гуманіт. ун-т (м. Рівне, 26-27 листоп. 2015 р.). - Рівне, 2015. - С. 84-86.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Січ 2021 20:54
Останні зміни: 16 Січ 2021 20:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2713

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу