Третяк О.М. (2015) ДО ПИТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ЗАСАДАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 84-86.
|
Текст
Третяк О.М..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Третяк О.М. До пистання системного підходу у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів на засадах кредитно-модульної системи навчання / О.М.Третяк // Професійний розвиток педагога : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкових класів: досвід та перспективи", присвяченої 75-річчю Рівнен. держ. гуманіт. ун-т (м. Рівне, 26-27 листоп. 2015 р.). - Рівне, 2015. - С. 84-86. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Січ 2021 20:54 |
Останні зміни: | 16 Січ 2021 20:54 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2713 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |