Сілков В. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ВИВЧЕННЯМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ АЛГОРИТМІВ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 230-239.
|
Текст
Сілков Валерій.pdf - Опублікована Версія Завантажити (271kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються проблеми підготовки майбутніх вчителів початкової школи до реалізації особистісно компетентнісного підходу при вивченні математичної освітньої галузі в умовах роботи нової української школи. Аби успішно формувати компетентну особистість, майбутній вчитель повинен володіти професійними компетентностями, усвідомлювати мету компетентнісно орієнтованого навчання, пов’язувати навчальний матеріал з повсякденним життям та інтересами учнів, залучати до обговорення набутий (існуючий) досвід школярів, оцінювати навчальні досягнення школярів, звертаючи увагу на здатність застосовувати їх у навчальних і життєвих ситуаціях.
На основі аналізу досліджень (роботи Т. Байбари, Н. Бібік, О. Можаєвої, О. Савченко, О. Пометун, Г. Селевка та ін.) встановлено: наявні концептуальні положення компетентнісного підходу; спостерігається неоднозначність трактування та розуміння понять «компетенція», «компетентність»; проблему підготовки студентів до формування ключових і математичних компетентностей недостатньо досліджено й вивчено; пошуки шляхів формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів початкових класів не мають системного характеру.
Підготовку майбутніх вчителів початкової школи до виконання поставлених перед новою українською школою завдань слід розпочинати з курсу математики та методики навчання математики. Для цього студент має оволодіти теоретико- методичними основами формування математичних компетентностей, а зусилля викладачів мають бути спрямовані на оволодіння студентами сучасними педагогічними технологіями, які дозволятимуть зреалізувати вимоги Державного освітнього стандарту початкової школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сілков В. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ВИВЧЕННЯМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ АЛГОРИТМІВ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ / В.Сілков // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 9. - С. 230-239. |
Ключові слова: | підготовка, вчителі початкових класів, формування, компетентності, алгоритми, арифметичні дії, молодші школярі |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Адміністратор |
Дата внесення: | 08 Квіт 2020 10:49 |
Останні зміни: | 17 Лип 2020 12:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/28 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |