Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ВИВЧЕННЯМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ АЛГОРИТМІВ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ

Сілков В. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ВИВЧЕННЯМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ АЛГОРИТМІВ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 230-239.

[img]
Перегляд
Текст
Сілков Валерій.pdf - Опублікована Версія

Завантажити (271kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються проблеми підготовки майбутніх вчителів початкової школи до реалізації особистісно компетентнісного підходу при вивченні математичної освітньої галузі в умовах роботи нової української школи. Аби успішно формувати компетентну особистість, майбутній вчитель повинен володіти професійними компетентностями, усвідомлювати мету компетентнісно орієнтованого навчання, пов’язувати навчальний матеріал з повсякденним життям та інтересами учнів, залучати до обговорення набутий (існуючий) досвід школярів, оцінювати навчальні досягнення школярів, звертаючи увагу на здатність застосовувати їх у навчальних і життєвих ситуаціях.
На основі аналізу досліджень (роботи Т. Байбари, Н. Бібік, О. Можаєвої, О. Савченко, О. Пометун, Г. Селевка та ін.) встановлено: наявні концептуальні положення компетентнісного підходу; спостерігається неоднозначність трактування та розуміння понять «компетенція», «компетентність»; проблему підготовки студентів до формування ключових і математичних компетентностей недостатньо досліджено й вивчено; пошуки шляхів формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів початкових класів не мають системного характеру.
Підготовку майбутніх вчителів початкової школи до виконання поставлених перед новою українською школою завдань слід розпочинати з курсу математики та методики навчання математики. Для цього студент має оволодіти теоретико- методичними основами формування математичних компетентностей, а зусилля викладачів мають бути спрямовані на оволодіння студентами сучасними педагогічними технологіями, які дозволятимуть зреалізувати вимоги Державного освітнього стандарту початкової школи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сілков В. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ВИВЧЕННЯМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ АЛГОРИТМІВ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ / В.Сілков // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 9. - С. 230-239.
Ключові слова: підготовка, вчителі початкових класів, формування, компетентності, алгоритми, арифметичні дії, молодші школярі
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Адміністратор
Дата внесення: 08 Квіт 2020 10:49
Останні зміни: 17 Лип 2020 12:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/28

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу