Лісова С. (2020) УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 36-44.
|
Текст
Лісова С..pdf Завантажити (10MB) | Перегляд |
Анотація
Проведено аналіз наукових досліджень з проблеми систематизації педагогічних знань у системі фахової підготовки майбутніх учителів технологій, розглянуто комплексний характер професійно-педагогічної підготовки. Проаналізовано специфіку складових фахової підготовки майбутніх учителів технологій; з огляду на специфіку навчання у ЗВО розкрито етапи становлення фахівця. Здійснено аналіз сучасних тенденцій навчання у ЗВО, специфіки форм організації освітнього процесу. Розкрито освітні цілі професійної підготовки майбутнього вчителя, які розглянуті в єдності з розвивальними і допомагають оволодіти педагогічною майстерністю. Проаналізовано умови організації освітнього процесу, що визначаються психологічними, дидактичними аспектами активізації освітньої діяльності. Обґрунтовано класифікацію пізнавальної діяльності студентів у єдності її типів. Здійснено аналіз контрольно-регулятивного компоненту дидактичних структур, що припускає використання якісних і кількісних характеристик ефективності пізнавальної діяльності студентів. З позиції особистісно орієнтованого навчання розкрито характеристики, що відображають реалізацію особистістю можливостей та ступінь прояву творчості у процесі фахової підготовки. Розглянуто значення здатності до рефлексії, що відіграє велику роль у професійній діяльності майбутнього вчителя; умови формування рефлексії у процесі здійснення фахової підготовки.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лісова С. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ / С.Лісова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2020. - Вип.11. - Т. 1. - С. 36-44. |
Ключові слова: | вчитель технологій, навчальний процес, фахова підготовка, пізнавальна діяльність, дидактичні аспекти, узагальнення, систематизація |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Черв 2020 12:46 |
Останні зміни: | 12 Черв 2020 09:08 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/280 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |