Бричок С.Б. (2013) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА: ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 22-25.
|
Текст
Бричок С.Б..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
В статті аналізується творчий потенціал особистості майбутнього педагога, особливості його розвитку у процесі вузівського навчання, зокрема розкривається специфіка використання при цьому методів інтерактивного навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бричок С.Б. Творчий потенціал майбутнього педагога: інтерактивні методи розвитку / С.Б.Бричок // Професійний розвиток педагога : матеріали IV регіонал. наук.-практ. семінару "Сучасний вчитель початкових класів: реалії та перспективи" (м. Рівне, 10 груд. 2013 р.). - Рівне, 2013. - С. 22-25. |
Ключові слова: | творчий потенціал, особистість, майбутній педагог, процес навчання, методи інтерактивного навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 20 Січ 2021 08:18 |
Останні зміни: | 20 Січ 2021 08:18 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2806 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |