Березняк В.І. (2016) ФОРМУВАННЯ АНТИРЕЛІГІЙНОГО СВІТОГЛЯДУ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ В ДОБУ «ЗАСТОЮ». Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2016 (Вип.27). с. 246-250. ISSN 2519-1942
|
Текст
Березняк В..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті досліджено політику владних структур в освітянсько-виховному процесі Рівненщини 1970-х - першої половини 1980-х рр. Розглянуто заходи щодо створення спеціальної інфраструктури для забезпечення світоглядного виховання учнівської молоді. Показано шляхи і методи формування атеїстичного мислення учнів у ході навчально-виховного процесу в школах та в Ровенському педагогічному інституті. Розкрито роль і місце атеїстичного виховання в системі вироблення ідеологічних орієнтирів учнівської молоді, проаналізовано у зв'язку з ц им з міст т а специфіку світоглядних основ, що формувалися радянською системою освіти в УРСР.
Встановлено, що атеїзм насаджувався школярам та студентам шляхом наповнення антирелігійним змістом програм всіх навчальних дисциплін, а особливо – гуманітарних (історії, суспільствознавства, літератури, мови).
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Березняк В. Формування антирелігійного світогляду у навчальних закладах Рівненщини в добу "застою" / В.Березняк // Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії : зб. наук. пр. РДГУ / редкол.: Р.Постоловський, Л.Шелюк, В.Шеретюк та ін. - Рівне, 2016. - Вип. 27. – С. 246-250. |
Ключові слова: | Рівненщина, навчально-виховний процес,світогляд, атеїзація, пропаганда. |
Тематика (за УДК): | 2 Релігія. Теологія (богослов'я) 3 Суспільні науки > 32 Політика > 329 Політичні партії та рухи 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра міжнародних відносин |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 20 Січ 2021 18:18 |
Останні зміни: | 20 Січ 2021 18:18 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2834 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |