Боровець О.В. (2012) ЕМПАТІЙНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 10-13.
|
Текст
Боровець О.В..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Боровець О.В. Емпатійність учителя як умова особистісно зорієнтованої педагогічної комунікації / О.В.Боровець // Вісник кафедри педагогіки початкової освіти : зб. наук. пр. викладачів, студентів пед. ф-ту РДГУ та вчителів загальноосвітніх шкіл : матеріали звітної наук. конф. викладачів, співробітників, докторантів, аспірантів та студентів Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту 21-22 лют. 2012 р. - Рівне, 2012. - № 5. Професійний розвиток педагога. - С. 10-13. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 21 Січ 2021 08:29 |
Останні зміни: | 21 Січ 2021 09:34 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2864 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |