Бричок С.Б. (2011) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 37-40.
|
Текст
Бричок С.Б..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
В статті аналізується творчий потенціал особистості майбутнього педагога, специфіка його формування у процесі вузівського навчання, зокрема розкриваються особливості використання при цьому методів інтерактивного навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бричок С.Б. Інтерактивні методи формування творчого потенціалу особистості майбутнього педагога у процесі вузівського навчання / С.Б.Бричок // Вісник кафедри педагогіки початкової освіти : зб. наук. пр. викладачів, студентів пед. ф-ту РДГУ та вчителів загальноосвітніх шкіл : матеріали ІІ регіонал. наук.-практ. семінару "Сучасний вчитель початкових класів: взаємодія ВНЗ та школи" 1 груд. 2011 р. - Рівне, 2011. - № 4. Професійний розвиток педагога. - С. 37-40. |
Ключові слова: | творчий потенціал, особистість, майбутній педагог, методи інтерактивного навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 22 Січ 2021 08:21 |
Останні зміни: | 23 Січ 2021 00:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2918 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |