Шурин О.І. (2011) САМООСВІТА ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 156-159.
|
Текст
Шурин О.І..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізуються проблеми самоосвітньої діяльності, розглянуті основні принципи самоосвіти майбутніх вчителів, мотиви, що спонукають вчителів до самоосвіти. Розглядаються етапи планування самоосвітньої діяльності вчителів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шурин О.І. Самоосвіта як умова професійного становлення майбутнього вчителя / О.І.Шурин, С.А.Литвиненко // Вісник кафедри педагогіки початкової освіти : зб. наук. пр. викладачів, студентів пед. ф-ту РДГУ та вчителів загальноосвітніх шкіл : матеріали ІІ регіонал. наук.-практ. семінару "Сучасний вчитель початкових класів: взаємодія ВНЗ та школи" 1 груд. 2011 р. - Рівне, 2011. - № 4. Професійний розвиток педагога. - С. 156-159. |
Ключові слова: | самоосвіта, професійна кваліфікація, педагогічна діяльність, принципи й мотиви самоосвітньої діяльності, педагог, педагогічна майстерність, самостійна робота, навчально-виховна робота |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 22 Січ 2021 10:52 |
Останні зміни: | 22 Січ 2021 22:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2945 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |