Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

САМООСВІТА ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Шурин О.І. (2011) САМООСВІТА ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 156-159.

[img]
Перегляд
Текст
Шурин О.І..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті аналізуються проблеми самоосвітньої діяльності, розглянуті основні принципи самоосвіти майбутніх вчителів, мотиви, що спонукають вчителів до самоосвіти. Розглядаються етапи планування самоосвітньої діяльності вчителів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шурин О.І. Самоосвіта як умова професійного становлення майбутнього вчителя / О.І.Шурин, С.А.Литвиненко // Вісник кафедри педагогіки початкової освіти : зб. наук. пр. викладачів, студентів пед. ф-ту РДГУ та вчителів загальноосвітніх шкіл : матеріали ІІ регіонал. наук.-практ. семінару "Сучасний вчитель початкових класів: взаємодія ВНЗ та школи" 1 груд. 2011 р. - Рівне, 2011. - № 4. Професійний розвиток педагога. - С. 156-159.
Ключові слова: самоосвіта, професійна кваліфікація, педагогічна діяльність, принципи й мотиви самоосвітньої діяльності, педагог, педагогічна майстерність, самостійна робота, навчально-виховна робота
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 22 Січ 2021 10:52
Останні зміни: 22 Січ 2021 22:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2945

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу