Найда Р.Г. (2016) ПАРАДИГМА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ В АКМЕОЛОГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 19-21.
|
Текст
Найда Р.Г..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано питання підготовки фахівців дошкільної освіти, розкрито особливості реалізації парадигми життєтворчості в контексті акмеологічного розвитку особистостімайбутнього вихователя. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено основні стратегії успішного розвитку ідеї педагогіки життєтворчості, мета якої полягає у формування педагога-дошкільника, рівень підготовки якого гармонійно поєднує психологічну та педагогічну культури людей, розвиток самосвідомості та творчого інтелекту, свободу самовизначення відповідно до своїх життєвих цілей і пріоритетів. Визначено, що для формування освітніх компетенцій в ході підготовки майбутніх спеціалістів необхідно впроваджувати акмеологічний підхід, що сприяє компетентнісному розвитку знань, умінь устудентів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Найда Р.Г. Парадигма життєтворчості в акмеологічному розвитку особистості майбутнього фахівця / Р.Г.Найда // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 19-21. |
Ключові слова: | акмеологічний підхід, майбутній вихователь, професійні якості, стратегії, парадигма життєтворчості, психолого-педагогічні та особистісні якості, самореалізація, саморозвиток |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 25 Січ 2021 08:59 |
Останні зміни: | 25 Січ 2021 08:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3024 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |