Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПАРАДИГМА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ В АКМЕОЛОГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

Найда Р.Г. (2016) ПАРАДИГМА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ В АКМЕОЛОГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 19-21.

[img]
Перегляд
Текст
Найда Р.Г..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано питання підготовки фахівців дошкільної освіти, розкрито особливості реалізації парадигми життєтворчості в контексті акмеологічного розвитку особистостімайбутнього вихователя. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено основні стратегії успішного розвитку ідеї педагогіки життєтворчості, мета якої полягає у формування педагога-дошкільника, рівень підготовки якого гармонійно поєднує психологічну та педагогічну культури людей, розвиток самосвідомості та творчого інтелекту, свободу самовизначення відповідно до своїх життєвих цілей і пріоритетів. Визначено, що для формування освітніх компетенцій в ході підготовки майбутніх спеціалістів необхідно впроваджувати акмеологічний підхід, що сприяє компетентнісному розвитку знань, умінь устудентів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Найда Р.Г. Парадигма життєтворчості в акмеологічному розвитку особистості майбутнього фахівця / Р.Г.Найда // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 19-21.
Ключові слова: акмеологічний підхід, майбутній вихователь, професійні якості, стратегії, парадигма життєтворчості, психолого-педагогічні та особистісні якості, самореалізація, саморозвиток
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 25 Січ 2021 08:59
Останні зміни: 25 Січ 2021 08:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3024

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу