Пилипчук Т.Л. та Шевців З.М. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 96-99.
  | 
            
              
Текст
 Пилипчук Т.Л., Шевців З.М..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд  | 
          
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пилипчук Т.Л. Педагогічні умови формування інклюзивної компетентності майбутнього вчителя початкової школи у заклалі вищої освіти / Т.Л.Пилипчук, З.М.Шевців // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (10 груд. 2019 р.). - Рівне, 2019. - С. 96-99. | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти | 
| Користувач, що депонує: | Редактор | 
| Дата внесення: | 26 Січ 2021 22:58 | 
| Останні зміни: | 26 Січ 2021 22:58 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3116 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


