Пилипчук Т.Л. та Шевців З.М. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 96-99.
|
Текст
Пилипчук Т.Л., Шевців З.М..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пилипчук Т.Л. Педагогічні умови формування інклюзивної компетентності майбутнього вчителя початкової школи у заклалі вищої освіти / Т.Л.Пилипчук, З.М.Шевців // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (10 груд. 2019 р.). - Рівне, 2019. - С. 96-99. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 26 Січ 2021 22:58 |
Останні зміни: | 26 Січ 2021 22:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3116 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |