Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИВЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

Литвиненко С.А. (2007) ВИВЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ. Вища освіта України, 2007: Т. 2. с. 115-118. ISSN 2078-1016

[img] Текст
Литвиненко С.А..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Професіографічний моніторинг, як елемент системи інформаційного забезпечення освітнього процесу ВНЗ, дозволяє відстежити і своєчасно відкоригувати всі складові процесу якості підготовки майбутніх вчителів початкових класів, приймати адекватні педагогічні рішення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Литвиненко С.А. Вивчення якості підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті реалізації принципів Болонського процесу / С.А.Литвиненко // Вища освіта України. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : теорет. та наук.-метод. часоп. – Київ ; Рівне , 2007. – Т. 2. - С. 115-118.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 01 Лют 2021 09:59
Останні зміни: 01 Лют 2021 09:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3285

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу