Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Гнедко Н.М. (2015) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015.

[img]
Перегляд
Текст
Гнедко Н..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Описано модель формування готовності майбутнього педагога використовувати засоби віртуальної наочності в професійній діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гнедко Н. Модель формування готовності готовності майбутніх педагогів до застосування засобів віртуальної наочності у професійній діяльності / Н.Гнедко // Інформаційні технології в професійній діяльності: матеріали IX Всеукр. наук.-практ. конф. - Рівне: РВВ РДГУ. - 2015. - 31-32.
Ключові слова: віртуальна наочність, майбутній педагог, мультимедіа,фахова підготовка
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 03 Лют 2021 09:29
Останні зміни: 04 Жов 2021 08:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3393

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу