Гнедко Н.М. (2015) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015.
|
Текст
Гнедко Н..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Описано модель формування готовності майбутнього педагога використовувати засоби віртуальної наочності в професійній діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гнедко Н. Модель формування готовності готовності майбутніх педагогів до застосування засобів віртуальної наочності у професійній діяльності / Н.Гнедко // Інформаційні технології в професійній діяльності: матеріали IX Всеукр. наук.-практ. конф. - Рівне: РВВ РДГУ. - 2015. - 31-32. |
Ключові слова: | віртуальна наочність, майбутній педагог, мультимедіа,фахова підготовка |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 03 Лют 2021 09:29 |
Останні зміни: | 04 Жов 2021 08:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3393 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |