Сидорчук Н.Л. (2016) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-БУДІВЕЛЬНИКІВ: РЕФЛЕКСИВНА ПАРАДИГМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 147-150.
|
Текст
Сидорчук Н.Л..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз концептуальних основ підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ та обґрунтування рефлексивної парадигми професійної підготовки майбутніх інженерів-будівельників.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сидорчук Н.Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх інженерів-будівельників: рефлексивна парадигма / Н.Л.Сидорчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч. 2. - С. 147-150. |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутніх інженерів-будівельників, особистісний та професійний розвиток майбутніх фахівців, рефлексивна парадигма |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 05 Лют 2021 09:25 |
Останні зміни: | 05 Лют 2021 09:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3550 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |