Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: СУЧАСНИЙ ВИМІР = PROFESSIONAL EDUCATION: A MODERN DIMENSION

Веремчук А.П. (2020) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: СУЧАСНИЙ ВИМІР = PROFESSIONAL EDUCATION: A MODERN DIMENSION. Інноваційна педагогіка, 2020 (Т. 1): Вип. 20. с. 99-103. ISSN 2663-6085, 2663-6093

[img]
Перегляд
Текст
Веремчук А.П. Професійно...pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті з’ясовано, що останніми роками науковці розробляють сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів щодо використання адаптивних, комунікативних і проблемних підходів. Сучасним викликам вищої освіти найбільш повно відповідає застосування контекстного навчання, завдяки якому здобувач вищої освіти може зрозуміти, як гармонізувати сукупність зразків теорії та практики минулого, пізнавальної діяльності, яку він виконує в умовах сьогодення, та моделювання ситуацій професійної діяльності майбутнього. Виявлено, що завдання освітнього закладу – підготувати фахівців із високим рівнем знань, а також достатньою практичною підготовкою в педагогічній сфері. В інтересах розвитку суспільства доцільно змінювати акценти і пріоритети, видозмінювати і модернізувати освіту, оновлювати її зміст, технології освіти і виховання, форми організації та саму модель освіти. Наведено пріоритети інноваційних моделей підвищення кваліфікації педагогів, запропоновані в Меморандумі Європейської комісії у 2000 р. Зазначено, що в теорії освіти інноватикою є не тільки багатофакторний компонент навчання педагогів, але й закономірність, якої очікує населення. Інноваційні технології – важливий елемент педагогічної діяльності. Виокремлено чинники, що впливають на запровадження інноваційних підходів у навчанні педагогів. Перелічено навчальні інноваційні педагогічні методики, основою яких є інтерактивність та максимальна наближеність до реальної професійної діяльності педагогів в аспекті підвищення їхньої професійної діяльності. Закцентовано увагу на розвитку smart-навчання, виділено основні його принципи. Виділено один із напрямів розвитку сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, яким є концепція BYOD. Наведено чинники, які варто враховувати під час упровадження даної концепції в освітню діяльність. Зроблено висновок, що одним із важливих завдань у контексті підготовки сучасного фахівця в закладі вищої освіти є впровадження сучасних інфомаційно-комунікаційних технологій, зокрема у сфері Smart, що, безумовно, закладе фундамент для отримання успішної професійної підготовки та початку кар’єри.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Веремчук А.П. Професійно-педагогічна освіта: сучасний вимір / А.П.Веремчук // Інноваційна педагогіка : наук. журн., 2020. - Вип. 20. - т. 1. - С. 99-103.
Ключові слова: освіта, навчання, вища освіта, педагогіка, професійно-педагогічна освіта, інновації в освіті
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 05 Лют 2021 10:43
Останні зміни: 05 Лют 2021 10:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3564

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу