Пелех Ю.В. (2015) АКСІОПЕДАГОГІКА: ПИТАННЯ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНОГО ОСМИСЛЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.12): (55), ч. 1. с. 113-119.
["document_typename_spreadsheet" not defined]
Пелех Ю.В Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті йдеться про наукове осмислення авторського концепту щодо впровадження нової галузі педагогічної науки – аксіопедагогіки. При цьому окреслено її категоріально-понятійний апарат, до якого входять основні поняття, предмет, об’єкт, завдання, функції та форми впровадження. На основі гносеологічного підходу з’ясовано передумови виникнення аксіопедагогіки. Зокрема, використовуючи зарубіжний досвід, охарактеризовано взаємозв’язок між практичним і пізнавальним підходами через їхнє об’єднання (взаємодоповнення) підходом аксіологічним. Приведено комплекс методів, якими асіопедагогіка послуговується як дієвим інструментарієм для моніторингу власних досягнень і помилок. Вказано на подальші шляхи розвитку молодої науки і засоби реалізації її основних положень.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пелех Ю.В. Аксіопедагогіка: питання теоретико-методичного осмислення / Ю.В.Пелех // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне–Київ,2015. - Вип. 12(55), ч. 1 . - С. 113-119. |
Ключові слова: | аксіопедагогіка, наука, інновації, особистість, ціннісно-смислова сфера, методи |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 08 Лют 2021 08:20 |
Останні зміни: | 08 Лют 2021 09:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3600 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |