Сойчук Р.Л. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2016: Вип. 3. с. 146-155. ISSN 2411-4553
|
Текст
Сойчук Р.Л.inuv_2016_3_19.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті схарактеризовано теоретичні засади організації проектної діяльності. Частково розкрито методичні рекомендації щодо виконання проекту. Звернуто увагу на провідні напрями організації проектної діяльності у вихованні національного самоствердження в учнівської молоді. Розглянуто доцільність налагодження суб’єкт-суб’єктної взаємодії вихователя і вихованця, зорієнтованої на оволодіння учнями компетентностями у процесі виконання проекту.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сойчук Р.Л. Особливості організації проектної діяльності у процесі виховання національного самоствердження учнівської молоді / Р.Л.Сойчук // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 3. - С. 146-155. |
Ключові слова: | національне самоствердження, учнівська молодь, проект, діяльність, компетентності, особистісно орієнтоване виховання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 08 Лют 2021 10:05 |
Останні зміни: | 08 Лют 2021 10:05 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3612 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |