ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

Сойчук Р.Л. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2016: Вип. 3. pp. 146-155. ISSN 2411-4553

[img]
Preview
Text
Сойчук Р.Л.inuv_2016_3_19.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті схарактеризовано теоретичні засади організації проектної діяльності. Частково розкрито методичні рекомендації щодо виконання проекту. Звернуто увагу на провідні напрями організації проектної діяльності у вихованні національного самоствердження в учнівської молоді. Розглянуто доцільність налагодження суб’єкт-суб’єктної взаємодії вихователя і вихованця, зорієнтованої на оволодіння учнями компетентностями у процесі виконання проекту.

Item Type: Article
Additional Information: Сойчук Р.Л. Особливості організації проектної діяльності у процесі виховання національного самоствердження учнівської молоді / Р.Л.Сойчук // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 3. - С. 146-155.
Uncontrolled Keywords: національне самоствердження, учнівська молодь, проект, діяльність, компетентності, особистісно орієнтоване виховання
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 08 Feb 2021 10:05
Last Modified: 08 Feb 2021 10:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3612

Actions (login required)

View Item View Item