Сойчук Р.Л. (2020) ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. In: Pedagogy: Theory, Science and Practice. Yunona Publishing, New York, с. 152-174. ISBN 978-0-9988574-3-7
|
Текст
Сойчук, 2020 моно Нью Йорк.pdf Завантажити (365kB) | Перегляд |
Анотація
Розглянуто зміст понять «лідер», «лідерство», «лідерські якості особистості». Осмислено проблему формування лідерства у площині трьох підходів (теорій «властивостей лідера», «лідерства як функції групи», «лідерства як функції ситуації»). Досліджено, що на молодший шкільний вік, припадає зародження та формування важливих лідерських якостей і особистісних рис характеру. З’ясовано, що «лідерські якості зростаючої особистості» – це сукупність властивостей особистості, які дають їй змогу займати позицію лідера у групі, мати нове бачення розв’язання проблеми, успішно впливати на послідовників, досягати групою поставлених цілей, а також створювати позитивну соціально-психологічну атмосферу в колективі. У контексті проблеми дослідження розглянуто стратифікацію лідерських якостей особистості за групами. Схарактеризовано базові компоненти особистості з лідерськими якостями, типологію лідерства та ролі лідера. Звернуто увагу на наявність так званих «роз’єднувачів», тобто рис характеру і звичок, які не сприяють формуванню лідерських якостей зростаючої особистості та прикметну особливість періоду початкової школи як закладання підвалин формування самооцінки учня. Означено основні шляхи, принципи, форми і методи успішного формування особистості учня-лідера в ігровій діяльності.
Тип елементу: | Розділ Книги |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сойчук Р.Л. Формування лідерських якостей учнів початкової школи: погляд на проблему / Р.Л.Сойчук // Pedagogy: Theory, Science and Practice : сollective monograph. - Yunona Publishing, New York, USA, 2020. - Р. 152-174. |
Ключові слова: | лідер, лідерство, лідерські якості зростаючої особистості, учні початкової школи, учень-лідер, ігрова діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 08 Лют 2021 20:59 |
Останні зміни: | 08 Лют 2021 20:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3656 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |