Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЛАБОРАТОРНІ ЗАНЯТТЯ ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Шевців З.М. (2017) ЛАБОРАТОРНІ ЗАНЯТТЯ ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Молодь і ринок, 2017 (№ 3): (146). с. 71-75.

[img]
Перегляд
Текст
Шевців З. 2017.pdf

Завантажити (239kB) | Перегляд

Анотація

Обґрунтовано  значущість  лабораторних  занять  при  формуванні  соціально-педагогічної компетентності у майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи. Визначено інноваційні методи  проведення  лабораторних занять,  моделювання майбутньої  професійної  діяльності,
розв’язування соціально-педагогічних ситуацій, робота в малих групах, написання есе. Наведено приклади
дидактичної мети окремих тем, практичних завдань і рекомендації, розроблені за курсом “Основи соціально-
педагогічної діяльності” з метою формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх учителів
початкових класів при виконанні педагогічної діяльності в умовах інклюзивного середовища.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шевців З.М. Лабораторні заняття як умова професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу / З.М.Шевців // Молодь і ринок. - 2017. - № 3 (146). - С. 71-75.
Ключові слова: лабораторні заняття, майбутній вчитель початкової школи, соціально-педагогічна компетентність, інклюзивне середовище загальноосвітнього навчального закладу, формування
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 10 Лют 2021 11:03
Останні зміни: 10 Лют 2021 11:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3764

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу