Третьякова К.В. (2015) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ INTERNET-РЕСУРСІВ ЯК ЗАСОБІВ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ, ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 82-84.
|
Текст
Третьякова К.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті акцентовано на можливості використання мережі Internet всіма учасниками освітнього процесу в позааудиторній самостійній роботі як спеціально організованого виду діяльності.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Третьякова К.В. Організація самостійної роботи студентів із використанням Internet-ресурсів як засобів диференціації, оптимізації та індивідуалізації навчання / К.В.Третьякова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2015.- —Випуск 11 (54). - С. 82-84. |
| Ключові слова: | позааудиторна самостійна робота, Інтернет-ресурс, дистанційне навчання |
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання |
| Користувач, що депонує: | Редактор |
| Дата внесення: | 10 Лют 2021 19:58 |
| Останні зміни: | 31 Січ 2025 09:02 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3795 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



