Третьякова К.В. (2015) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ INTERNET-РЕСУРСІВ ЯК ЗАСОБІВ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ, ОПТИМІЗАЦІЇ ТА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 82-84.
|
Текст
Третьякова К.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті акцентовано на можливості використання мережі Internet всіма учасниками освітнього процесу в позааудиторній самостійній роботі як спеціально організованого виду діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Третьякова К.В. Організація самостійної роботи студентів із використанням Internet-ресурсів як засобів диференціації, оптимізації та індивідуалізації навчання / К.В.Третьякова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2015.- —Випуск 11 (54). - С. 82-84. |
Ключові слова: | позааудиторна самостійна робота, Інтернет-ресурс, дистанційне навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Лют 2021 19:58 |
Останні зміни: | 10 Лют 2021 19:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3795 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |