Шевців З.М. (2016) МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 3): (87). с. 96-99. ISSN 2520-6427
|
Текст
Шевців З.М. Npd_2016_3_26.pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено спробу обгрунтувати професіограму вчителя інклюзивної загальноосвітньої школи. Визначено та подано модель соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З. Модель соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи / З.Шевців // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 3 (87). - С. 96-99. |
Ключові слова: | професіограма, соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи, модель |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Лют 2021 21:32 |
Останні зміни: | 10 Лют 2021 21:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3797 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |