Шевців З.М. (2016) МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 3): (87). pp. 96-99. ISSN 2520-6427
|
Text
Шевців З.М. Npd_2016_3_26.pdf Download (5MB) | Preview |
Abstract
У статті здійснено спробу обгрунтувати професіограму вчителя інклюзивної загальноосвітньої школи. Визначено та подано модель соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Шевців З. Модель соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи / З.Шевців // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 3 (87). - С. 96-99. |
Uncontrolled Keywords: | професіограма, соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи, модель |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 10 Feb 2021 21:32 |
Last Modified: | 10 Feb 2021 21:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3797 |
Actions (login required)
View Item |