Яковишина Т.В. (2018) Agile-методологія як чинник модернізації сучасного освітнього простору. Актуальні питання гуманітарних наук, 2018 (Вип.19): Т. 2. с. 217-223. ISSN 2308-4855, 2308-4863
|
Текст
Титулка.pdf Завантажити (350kB) | Перегляд |
|
|
Текст
Зміст.pdf Завантажити (265kB) | Перегляд |
|
|
Текст
Стаття.pdf Завантажити (356kB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовано актуальність порушеної проблеми, зокрема, наголошено на тому, що нові пріоритети й соціокультурні цінності, що зумовлюють необхідність інноватизації змісту, засобів, форм і методів підготовки науково-педагогічних кадрів вищої школи. Наголошено на тому, що модернізація вищої освіти в сучасних умовах потребує створення такої концепції її розвитку, яка б виходила за межі звичайних уявлень про шляхи розвитку вищої освіти. Вставлено, що гнучка Agile-методологія містить основні принципи й цінності, яких потребує сучасна вища педагогічна освіта.
У дослідженні здійснена спроба науково обґрунтувати застосування Agile-підходу в системі вищої освіти як чинника модернізації сучасно системи вищої педагогічної освіти. Окреслено мету й напрями застосування Agile-методології в освіті, охарактеризовано її чинники та принципи, висвітлено засади Agile-маніфесту, який спроектовано на сучасний заклад вищої освіти.
Здійснена спроба адаптувати основні цінності маніфесту Agile в освітній процес, наведено приклад Agileтрансформації заняття у вищому педагогічному закладі. Доведено, що Agile-методологія як один із видів інноваційної діяльності викладача передбачає переорієнтування освітнього процесу з екстенсивної моделі, що зводиться до передачі об’єкту певної суми готових знань, на інтенсивну модель, в основі якої лежить формування здатності до самоосвіти, розвитку творчого потенціалу майбутнього фахівця.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т. AGILE -методологія як чинник модернізації сучасного освітнього простору / Т.Яковишина // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. у-ту ім. І.Франка. - Дрогобич, 2018. – Вип. 19, Т. 2. - С. 217-223. |
Ключові слова: | Agile, вищий педагогічний заклад, інновації, компетентність, методологія, освітній процес |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Лют 2021 09:46 |
Останні зміни: | 14 Вер 2021 14:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3813 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |