Яковишина Т.В. та Шалівська Ю.В. (2019) ТРАНСФОРМАЦІЯ ПОНЯТТЯ «КРЕАТИВНІСТЬ» У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ = TRANSFORMATION CONCEPT “CREATIVITY” IN THE CONTEXT OF PEDAGOGICAL EDUCATION REFORM. Інноваційна педагогіка, 2019 (Т. 2): Вип. 10. с. 39-43.
|
Текст
Титулка+Зміст.pdf Завантажити (261kB) | Перегляд |
|
|
Текст
Стаття.pdf Завантажити (336kB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено спробу аналізу поняття «креативність» та його впливу на сьогоденне реформування педагогічної освіти в Україні. Наголошується на тому, що трансформація означеного поняття зумовлює багатовекторність його вивчення. Здійснено звернення до науково-теоретичних напрацювань із проблеми креативності, зокрема до наукових пошуків Дж. Гілфорда, А. Маслоу, Т. Баришевої, Ю. Жигалова, Я. Пономарьова, В. Моляко, Т.М. Амабайл та ін. Акцентується на тому, що сучасний педагог має бути креативною особистістю, адже саме креативність як здатність до творчості, нестандартного й оригінального мислення і поведінки, що проявляється в різних сферах активностілюдини, сприятиме максимальній орієнтації на творче начало в освітній діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т.В. Трансормація поняття "креативність" у контексті реформування педагогічної освіти / Т.В.Яковишина, Ю.В.Шалівська // Інноваційна педагогіка : наук. журн. - Одеса, 2019. - Вип. 10, Т. 2. - С. 39-43. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід, креативна компетентність, креативність, творчість |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Лют 2021 10:35 |
Останні зміни: | 15 Вер 2021 18:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3818 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |