Шалівська Ю.В. та Яковишина Т.В. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ. Молодий вчений, 2019 (№ 5.2): (69.2). с. 86-90. ISSN 2313-2167, 2304-5809
|
Текст
Яковишина Т.В., Шалівська Ю.В.2019.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
На підставі проаналізованих наукових джерел у статті обґрунтовано системний, діяльнісний та компетентнісний підходи, що є методологічною базою професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи до комунікативно-мовленнєвого розвитку учнів. Основна увага у дослідженні зосереджена на компетентнісному підході. Порушена проблема розглянута під кутом зору ключових та предметних компетентностей на основі основних вітчизняних та європейських документів про освіту, що реалізуються в Україні.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шалівська Ю.В. Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до комунікативно-мовленнєвого розвитку учнів / Ю.В.Шалівська, Т.В.Яковишина // Молодий вчений : наук. журн. - 2019. - № 5.2 (69.2) трав. - С. 86-90. |
Ключові слова: | методологія, системний підхід, діяльнісний підхід, компетентнісний підхід, компетентність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Лют 2021 16:40 |
Останні зміни: | 11 Лют 2021 16:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3835 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |