МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ

Шалівська Ю.В. and Яковишина Т.В. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ. Молодий вчений, 2019 (№ 5.2): (69.2). pp. 86-90. ISSN 2313-2167, 2304-5809

[img]
Preview
Text
Яковишина Т.В., Шалівська Ю.В.2019.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

На підставі проаналізованих наукових джерел у статті обґрунтовано системний, діяльнісний та компетентнісний підходи, що є методологічною базою професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи до комунікативно-мовленнєвого розвитку учнів. Основна увага у дослідженні зосереджена на компетентнісному підході. Порушена проблема розглянута під кутом зору ключових та предметних компетентностей на основі основних вітчизняних та європейських документів про освіту, що реалізуються в Україні.

Item Type: Article
Additional Information: Шалівська Ю.В. Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до комунікативно-мовленнєвого розвитку учнів / Ю.В.Шалівська, Т.В.Яковишина // Молодий вчений : наук. журн. - 2019. - № 5.2 (69.2) трав. - С. 86-90.
Uncontrolled Keywords: методологія, системний підхід, діяльнісний підхід, компетентнісний підхід, компетентність
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 11 Feb 2021 16:40
Last Modified: 11 Feb 2021 16:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3835

Actions (login required)

View Item View Item