Sarnavska O. та Yakovyshyna T. (2017) Трансформація поняття «педагогічна взаємодія» як системного явища = The transformation of the concept of "educational cooperation" as a systemic phenomenon. In: Social and economic changes of contemporary society. The Academy of Management and Administration in Opole, с. 291-297. ISBN 978 – 83 – 62683 – 00 – 0
|
Текст
Титулка+Зміст.pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
|
|
Текст
Автори.pdf Завантажити (151kB) | Перегляд |
|
|
Текст
Анотації.pdf Завантажити (279kB) | Перегляд |
|
|
Текст
Підрозділ.pdf Завантажити (453kB) | Перегляд |
Анотація
On the basis of analysis of philosophical, psychological and pedagogical sources essence of the concepts of "cooperation" and "educational cooperation" summarized their essential characteristics as systemic effects socialization process. Also it is the need to consider such diverse interpretations that only reaffirm the complexity and inconsistency of the abovementioned problems. It is noted that unites all these definitions understanding of education (in the broadest sense) both process and result of interaction in the pedagogical area.
Тип елементу: | Розділ Книги |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Sarnavsk O. The transformation of the concept of "educational cooperation" as a systemic phenomenon / O. Sarnavsk, T.Yakovyshyna // Social and economic changes of contemporary society : monograph. - Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2017. - P. 291-297. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Лют 2021 19:37 |
Останні зміни: | 11 Лют 2021 19:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3836 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |