Сухомлин Т.С. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 116-118.
|
Текст
Сухомлин Т.С..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається поняття професійного світогляду та професійної компетентності педагога, наводиться класифікація професійних знань, умінь та навичок, які складають когнітивнотехнологічний компонент професійної компетентності викладача іноземної мови.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сухомлин Т.С. Педагогічні умови формування професійного світогляду майбутнього вчителя іноземної мови / Т.С.Сухомлин // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2015. - Вип. 11 (54). - С. 116-118. |
Ключові слова: | професійний світогляд, професійна компетентність, соціокультурний компонент, аутопсихологічний компонент, когнітивно-психологічний компонент, персональний компонент |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Лют 2021 17:55 |
Останні зміни: | 11 Лют 2021 17:55 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3838 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |