Яковишина Т.В. (2020) ВЕКТОРИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО. Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2020 (11): Вип. 1. с. 119-122.
|
Текст
Титулка і зміст Мукачево_2020.pdf Завантажити (344kB) | Перегляд |
|
|
Текст
Яковишина Т.В.Стаття_Мукачево.pdf Завантажити (278kB) | Перегляд |
Анотація
У статті дослідницька увага авторки сконцентрована на розширенні інформаційного поля педагогів з проблеми компетентнісно орієнтованого підходу в освітньому процесі ЗВО. Узагальнено трактування поняття «компетентнісно орієнтований підхід». Підкреслено, що в умовах компетентнісно орієнтованого підходу актуалізується проблема професійного саморозвитку майбутнього вчителя, де навчання сконцентроване на вихідних результатах, а не на вхідних; враховується переважно здатність виконання практичних завдань, але беруться до уваги і знання. З’ясовано сутність понять: «саморозвиток» і «професійний розвиток». Окреслено вектори професійного саморозвитку в сучасному освітньому просторі ЗВО.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т.В. Вектори професійного саморозвитку в умовах компетентнісно зорієнтованого підходу в освітньому процесі ЗВО / Т.В.Яковишина // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. – Мукачево, 2020. – Вип. 1 (11). – С. 119-122. |
Ключові слова: | компетентнісно орієнтований підхід, самоосвіта, саморозвиток, професійний саморозвиток |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Лют 2021 20:04 |
Останні зміни: | 11 Лют 2021 20:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3844 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |