Яковишина Т.В. (2019) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019 (№ 2): (86). с. 129-139. ISSN 2312-5993
|
Текст
Титулка.pdf Завантажити (868kB) | Перегляд |
|
|
Текст
Зміст.pdf Завантажити (610kB) | Перегляд |
|
|
Текст
Яковишина Т..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті подано модель формування креативності майбутніх учителів початкової школи, здійснено її компонентний аналіз, визначено комплекс умов, що сприяють успішному формуванню креативної компетентності майбутнього фахівця. У моделюванні дотримано певної логіки, структуру моделі представлено в єдності блоків: цільового, організаційно-змістового, процесуально-технологічного, контрольно-регулюючого та результативного. Схарактеризовано мету, завдання і принципи означеної моделі, підкреслено важливість урахування низки методологічних підходів, спроектовано її результат.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т. Модель формування креативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / Т.Яковишина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 2 (86). - С. 129-139. |
Ключові слова: | компетентність, креативність, креативна компетентність, моделювання, формування, структурні блоки |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Лют 2021 20:32 |
Останні зміни: | 11 Лют 2021 20:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3845 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |