Поліщук Н.В. та Поліщук В.Р. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОНАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 177-180.
| 
 | Текст Поліщук Н.В., Поліщук В.Р..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд | 
Анотація
У статті запропоновано авторське бачення щодо впровадження у навчально-виховний процес нових освітніх технологій, які покращать ефективність освітнього процесу і виведуть його на якісно новий рівень. Показано, що саме відеонаочність є ефективним засобом пізнавальної діяльності учнів, який відкриває для вчителя широкі можливості вдосконалення навчального процесу.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Поліщук Н.В. Особливості використання відеонаочності у процесі трудової підготовки / Н.В.Поліщук, В.Р.Поліщук // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Вип. 20. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – С. 177-180. | 
| Ключові слова: | відеонаочність, навчальний процес, виховний процес, інформаційно-комунікаційні технології, дидактичні матеріали | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація | 
| Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки | 
| Користувач, що депонує: | Редактор | 
| Дата внесення: | 15 Лют 2021 08:25 | 
| Останні зміни: | 01 Січ 2025 12:33 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3913 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


