Поліщук Н.В. та Поліщук В.Р. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОНАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 177-180.
|
Текст
Поліщук Н.В., Поліщук В.Р..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті запропоновано авторське бачення щодо впровадження у навчально-виховний процес нових освітніх технологій, які покращать ефективність освітнього процесу і виведуть його на якісно новий рівень. Показано, що саме відеонаочність є ефективним засобом пізнавальної діяльності учнів, який відкриває для вчителя широкі можливості вдосконалення навчального процесу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Поліщук Н.В. Особливості використання відеонаочності у процесі трудової підготовки / Н.В.Поліщук, В.Р.Поліщук // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Вип. 20. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – С. 177-180. |
Ключові слова: | відеонаочність, навчальний процес, виховний процес, інформаційно-комунікаційні технології, дидактичні матеріали |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 15 Лют 2021 08:25 |
Останні зміни: | 15 Лют 2021 08:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3913 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |