Лісова С.В. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОІЙ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 229-233.
|
Текст
Лісова С.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізуються педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів технологій до інноваційної діяльності; теоретичні підходи до проектування інноваційних педагогічних систем підготовки фахівців у галузі технологічної та професійної освіти; визначені пріоритетні завдання сучасної технологічної освіти; розглянуто змістову складову підготовки майбутніх вчителів технологій до інноваційної педагогічної діяльності; розглянуто та окреслено перспективи у світлі розбудови системи національної освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лісова С.В. Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів технологій до інноваційної діяльності / С.В.Лісова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2015. - Вип. 11 (54). - С. 229-233. |
Ключові слова: | інновації, професійна підготовка, інноваційна діяльність, творчість, компетентнісний підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 15 Лют 2021 12:24 |
Останні зміни: | 15 Лют 2021 12:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3931 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |