Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КЕЙС-МЕТОД ЯК ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Лебедь О.О. та Мислінчук В.О. (2017) КЕЙС-МЕТОД ЯК ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 101-104.

[img]
Перегляд
Текст
Лебедь О.О., Мислінчук В.О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянута методика застосування кейс-методу як одного з найефективніших інтерактивних методів в процесі вивчення фізики у школі та вищому навчальному закладі. Приведено приклади його використання в навчальній роботі. Кейс-метод дозволяє зацікавити студентів процесом навчання, формує сталий інтерес до конкретної навчальної дисципліни, сприяє активному засвоєнню знань та навичок.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лебедь О.О. Кейс-метод як форма інтерактивного навчання фізики / О.О.Лебедь, В.О.Мислінчук // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Вип. 21. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – С. 101-104.
Ключові слова: пізнавальна діяльність,кейс-метод, природний ядерний реактор, космічне випромінювання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Лют 2021 07:35
Останні зміни: 16 Лют 2021 07:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3977

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу