Лебедь О.О. та Мислінчук В.О. (2017) КЕЙС-МЕТОД ЯК ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 101-104.
|
Текст
Лебедь О.О., Мислінчук В.О..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянута методика застосування кейс-методу як одного з найефективніших інтерактивних методів в процесі вивчення фізики у школі та вищому навчальному закладі. Приведено приклади його використання в навчальній роботі. Кейс-метод дозволяє зацікавити студентів процесом навчання, формує сталий інтерес до конкретної навчальної дисципліни, сприяє активному засвоєнню знань та навичок.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лебедь О.О. Кейс-метод як форма інтерактивного навчання фізики / О.О.Лебедь, В.О.Мислінчук // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Вип. 21. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – С. 101-104. |
Ключові слова: | пізнавальна діяльність,кейс-метод, природний ядерний реактор, космічне випромінювання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Лют 2021 07:35 |
Останні зміни: | 16 Лют 2021 07:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3977 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |