Шевчук Т.М. (2017) СИНЕРГЕТИКА НАУКИ І ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 132-137.
|
Текст
Шевчук Т.М..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
На основі методології синергетики в науці та освіті аналізується формування фахової компетентності вчителів фізики.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевчук Т.М. Синергетика науки і освіти у формуванні фахової компетентності учителів фізики / Т.М.Шевчук // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Вип. 21. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – С. 132-137. |
Ключові слова: | методологія синергетики,освіта,наука,учитель, компетентність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Лют 2021 08:37 |
Останні зміни: | 16 Лют 2021 08:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3989 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |