Косарєва Г.М. (2014) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 87-90.
|
Текст
Косарєва Г.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У даній статті висвітлено особливості підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до впровадження інклюзивних форм навчання в освітню практику, зокрема розкрито компоненти професійно-особистісної готовності майбутнього педагога до роботи в умовах інклюзивної освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косарева Г.М. Підготовка майбутніх вихователів до впровадження інклюзивних форм навчання в освітню практику / Г.М.Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2014. - Вип. 9 (52). - С. 87-90. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, професійно-особистісна готовність майбутнього вихователя до роботи в умовах інклюзивної освіти |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 17 Лют 2021 07:25 |
Останні зміни: | 17 Лют 2021 07:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4047 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |