Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ

Косарєва Г.М. (2014) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 87-90.

[img]
Перегляд
Текст
Косарєва Г.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У даній статті висвітлено особливості підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до впровадження інклюзивних форм навчання в освітню практику, зокрема розкрито компоненти професійно-особистісної готовності майбутнього педагога до роботи в умовах інклюзивної освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Косарева Г.М. Підготовка майбутніх вихователів до впровадження інклюзивних форм навчання в освітню практику / Г.М.Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2014. - Вип. 9 (52). - С. 87-90.
Ключові слова: інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, професійно-особистісна готовність майбутнього вихователя до роботи в умовах інклюзивної освіти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 17 Лют 2021 07:25
Останні зміни: 17 Лют 2021 07:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4047

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу