Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОВІДНОСИН СУБ’ЄКТІВ ЦІННІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ (УКРАЇНО-ПОЛЬСЬКИЙ ДОСВІД)

Пелех Л.Р. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОВІДНОСИН СУБ’ЄКТІВ ЦІННІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ (УКРАЇНО-ПОЛЬСЬКИЙ ДОСВІД). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 74-78.

[img]
Перегляд
Текст
Пелех Л.Р..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито особливості ціннісно-зорієнтованого педагогічного процесу в двох країнах, розроблено модель виховання, що базується на аксіологічних засадах в польському освітньому закладі, проаналізовано відмінності впровадження аксіологічного підходу у навчально-виховному процесі українського освітнього закладу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пелех Л.Р. Особливості взаємовідносин суб’єктів ціннісно-зорієнтованого підходу в навчально-виховному процесі (Україно-Польський досвід) / Л.Р.Пелех // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2014. - Вип. 8 (51). - С. 74-78.
Ключові слова: ціннісно-зорієнтований педагогічний процес, суб’єкт-суб’єктні відносини, аксіологічний підхід
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 18 Лют 2021 14:00
Останні зміни: 18 Лют 2021 14:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4161

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу