Пелех Л.Р. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОВІДНОСИН СУБ’ЄКТІВ ЦІННІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ (УКРАЇНО-ПОЛЬСЬКИЙ ДОСВІД). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 74-78.
|
Текст
Пелех Л.Р..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито особливості ціннісно-зорієнтованого педагогічного процесу в двох країнах, розроблено модель виховання, що базується на аксіологічних засадах в польському освітньому закладі, проаналізовано відмінності впровадження аксіологічного підходу у навчально-виховному процесі українського освітнього закладу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пелех Л.Р. Особливості взаємовідносин суб’єктів ціннісно-зорієнтованого підходу в навчально-виховному процесі (Україно-Польський досвід) / Л.Р.Пелех // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2014. - Вип. 8 (51). - С. 74-78. |
Ключові слова: | ціннісно-зорієнтований педагогічний процес, суб’єкт-суб’єктні відносини, аксіологічний підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 18 Лют 2021 14:00 |
Останні зміни: | 18 Лют 2021 14:00 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4161 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |