Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ЯК ІМІДЖЕВА ТЕХНОЛОГІЯ У СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЇ ТА МАРКЕТИНГУ (концептуальний аналіз на прикладі України)

Луценко К.В. (2010) ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ЯК ІМІДЖЕВА ТЕХНОЛОГІЯ У СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЇ ТА МАРКЕТИНГУ (концептуальний аналіз на прикладі України). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2010 (Вип.18). с. 56-63. ISSN 2519-1942

[img]
Перегляд
Текст
Луценко К..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Луценко К. Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу (концептуальний аналіз на прикладі України) / К.Луценко // Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ / редкол.: Р.Постоловський, Л.Шелюк, С.Троян та ін. - Рівне, 2010. - Вип. 18. - С. 56-63.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 32 Політика
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра міжнародних відносин
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 22 Лют 2021 07:53
Останні зміни: 22 Лют 2021 08:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4251

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу