Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СВІТЛІ ТЕОРІЇ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА

Антоненко Н.Є. (2013) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СВІТЛІ ТЕОРІЇ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 4-6.

[img]
Перегляд
Текст
Антоненко Н.Є..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкривається зміст теорії множинного інтелекту американського психолога Г. Гарднера як однієї з новаторських теорій пізнання інтелекту. Особлива увага приділена методам розвитку типів інтелекту в процесі навчання іноземних мов.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Антоненко Н.Є. Навчання іноземної мови у світлі теорії множинного інтелекту Г. Гарднера / Н.Є. Антоненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 4-6.
Ключові слова: інтелектуальні здібності, множинний інтелект, тип інтелекту, інноваційна технологія
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 23 Лют 2021 08:01
Останні зміни: 23 Лют 2021 08:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4312

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу