Антоненко Н.Є. (2013) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СВІТЛІ ТЕОРІЇ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 4-6.
|
Текст
Антоненко Н.Є..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкривається зміст теорії множинного інтелекту американського психолога Г. Гарднера як однієї з новаторських теорій пізнання інтелекту. Особлива увага приділена методам розвитку типів інтелекту в процесі навчання іноземних мов.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Антоненко Н.Є. Навчання іноземної мови у світлі теорії множинного інтелекту Г. Гарднера / Н.Є. Антоненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 4-6. |
Ключові слова: | інтелектуальні здібності, множинний інтелект, тип інтелекту, інноваційна технологія |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 23 Лют 2021 08:01 |
Останні зміни: | 23 Лют 2021 08:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4312 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |