НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СВІТЛІ ТЕОРІЇ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА

Антоненко Н.Є. (2013) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СВІТЛІ ТЕОРІЇ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). pp. 4-6.

[img]
Preview
Text
Антоненко Н.Є..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

У статті розкривається зміст теорії множинного інтелекту американського психолога Г. Гарднера як однієї з новаторських теорій пізнання інтелекту. Особлива увага приділена методам розвитку типів інтелекту в процесі навчання іноземних мов.

Item Type: Article
Additional Information: Антоненко Н.Є. Навчання іноземної мови у світлі теорії множинного інтелекту Г. Гарднера / Н.Є. Антоненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 4-6.
Uncontrolled Keywords: інтелектуальні здібності, множинний інтелект, тип інтелекту, інноваційна технологія
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 23 Feb 2021 08:01
Last Modified: 23 Feb 2021 08:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4312

Actions (login required)

View Item View Item