Антоненко Н.Є. (2013) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СВІТЛІ ТЕОРІЇ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). pp. 4-6.
|
Text
Антоненко Н.Є..pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
У статті розкривається зміст теорії множинного інтелекту американського психолога Г. Гарднера як однієї з новаторських теорій пізнання інтелекту. Особлива увага приділена методам розвитку типів інтелекту в процесі навчання іноземних мов.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Антоненко Н.Є. Навчання іноземної мови у світлі теорії множинного інтелекту Г. Гарднера / Н.Є. Антоненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 4-6. |
Uncontrolled Keywords: | інтелектуальні здібності, множинний інтелект, тип інтелекту, інноваційна технологія |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 23 Feb 2021 08:01 |
Last Modified: | 23 Feb 2021 08:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4312 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |