Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Вєтрова І.М. (2013) КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 17-20.

[img]
Перегляд
Текст
Вєтрова І.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлюється сутність контекстного навчання та особливості його застосування у сучасній професійній підготовці майбутніх учителів англійської мови.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Вєтрова І.М. Контекстний підхід у навчанні майбутніх учителів іноземної мови / І.М. Вєтрова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 17-20.
Ключові слова: контекстне навчання, контекстний підхід, професійна діяльність учителя англійської мови.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 23 Лют 2021 09:01
Останні зміни: 23 Лют 2021 09:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4320

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу