Вєтрова І.М. (2013) КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 17-20.
|
Текст
Вєтрова І.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлюється сутність контекстного навчання та особливості його застосування у сучасній професійній підготовці майбутніх учителів англійської мови.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Вєтрова І.М. Контекстний підхід у навчанні майбутніх учителів іноземної мови / І.М. Вєтрова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 17-20. |
Ключові слова: | контекстне навчання, контекстний підхід, професійна діяльність учителя англійської мови. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 23 Лют 2021 09:01 |
Останні зміни: | 23 Лют 2021 09:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4320 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |