Третьякова К.В. (2013) ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 96-98.
|
Текст
Третьякова К.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аргументовано необхідність інтегрувати дисципліну «Латинська мова» в освітній процес з метою формування професійної самоосвітньої компетенції майбутніх філологів, вчителів іноземних мов.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Третьякова К.В. Формування самоосвітньої компетенції в процесі вивчення латинської мови / К.В. Третьякова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 96-98. |
Ключові слова: | самоосвітня компетенція, латинська мова |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 26 Лют 2021 09:11 |
Останні зміни: | 26 Лют 2021 09:11 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4468 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |