Фрідріх А.В. (2013) ФОРМУВАННЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ ДІАЛОГУ КУЛЬТУР. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 98-101.
|
Текст
Фрідріх А.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті досліджується роль крос-культурної компетентності студентів як компонента глобальної освіти та її значення для налагодження діалогу культур. Автор доводить, що вивчення іноземної мови слід спрямовувати на виховання готовності до цього діалогу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Фрідріх А.В. Формування крос-культурної компетентності студентів-філологів у контексті діалогу культур / А.В. Фрідріх // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2013. - Вип. 6 (49). - С. 98-101. |
Ключові слова: | крос-культурна компетентність, діалог культур |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 26 Лют 2021 09:34 |
Останні зміни: | 26 Лют 2021 09:34 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4471 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |